Märts, 2021
Aeg
(Kolmapäev) 10:00 - 17:00
Koolituse toimumiskoht:
Veebikeskkond ZOOM
Koolitaja:
Mari KolgaKriisinõustaja-psühholoogina on Mari Kolga tegutsenud 2007. aastast, mil läbis esimese kriisipsühholoogia kursuse. 2010-2011 ja 2019-2020 täiendas Mari ennast kriisinõustamise kvalifikatsioonitõstmise kursustel, sealhulgas ka Peterburi Riiklikus Ülikoolis. Maril on ka 9-aastane töökogemus haridusasutuste tugisüsteemis. Tänaseks päevaks tegutseb Mari ennekõike kriisinõustaja-psühholoogina, töötades sageli just laste ja noortega, aga ka kriisikoolituste läbiviijana. Mari on akadeemilise hariduse omandanud Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal ja Sisekaitseakadeemia sisejulgeoleku õppekava kriisireguleerimise suunal.
Koolituse info
PS! ANTUD KOOLITUS TOIMUB E-ÕPPE KESKKONNAS ZOOM. Veebikoolitusel on mugav osaleda arvuti vahendusel (võimalik on ka nutitelefoniga, tahvelarvutiga).
Koolituse info
PS! ANTUD KOOLITUS TOIMUB E-ÕPPE KESKKONNAS ZOOM.
Veebikoolitusel on mugav osaleda arvuti vahendusel (võimalik on ka nutitelefoniga, tahvelarvutiga). Veendu, et oleks hea internetiühendus. Sülearvutitel on kaamera ja mikrofon sisse ehitatud. Lauaarvutiga osaledes on hea – lisada lauaarvutile veebikaamera ning kõrvaklapid, kasutada saab ka nutitelefoni kõrvaklappe (kui see võimalus on olemas).
Täpsemad juhised saadetakse osalejatele e-posti teel päev enne koolitust.
Koolituse eesmärk: Anda teadmised ja oskused tegutsemaks erinevates kriisiolukordades.
Koolituse sihtgrupp:
Hoolekandeasutuste kriisimeeskonnaliikmed, – vastutajad, töökeskkonna-spetsialistid, – volinikud ja teised antud teemast huvitatud isikud.
Koolituse läbiviimise alus: Hädaolukorra seadus
Käsitletavad teemad:
Teema 1. Kriis ja hädaolukord
-Kriisi ja hädaolukorra mõiste ja erinevused.
-Psühholoogiline toimetulek hädaolukorra ajal ja järgselt;
-Tavapärase töörütmi taastamine ja psühholoogiline esmaabi pärast sündmust.
Teema 2. Hädaolukorra lahendamise plaan
-Hädaolukorra lahendamise plaani koostamise alused.
-Hädaolukordade lahendamise üldised alused (s.h. elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamine).
– Hädaolukorra lahendamise plaani rakendamine.
-Info liikumise alused hädaolukorra lahendamisel, kriisikommunikatsioon.
-Suhtlus meedia, sündmusest mõjutatud isikute ja operatiivteenistustega.
-Kriisimeeskonna liikmete ülesanded ja kohustused hädaolukordade ennetamiseks ja lahendamiseks.
-Hädaolukorrajärgsed taastavad tegevused.
Teema 3. Tegutsemine erinevate hädaolukordade ajal
-Äkkrünnak ja agressiivne isik (sündmuse äratundmine, tegevused mõjude vähendamiseks, ründaja profiil)
-Plahvatus ja varing (evakuatsiooni ja varjumise põhimõtted, pommiähvardusele reageerimine)
-Katkestus elutähtsate teenuste toimepidavuses (asutuse valmisolek kriitilises olukorras toime tulla)
-Reageerimine õnnetuse korral.
Teemade käsitlemisel lahendatakse näiteülesandeid, viiakse läbi lauaõppuseid erinevate stsenaariumite lahendamiseks ja harjutatakse erinevate kriisikommunikatsiooni sõnumite koostamist.
Koolituse järgselt õppija:
- Teab ja oskab koostada oma asutuse vajadustest ja võimalustest lähtuvat hädaolukorra lahendamise plaani;
- Teab, millised on tema ülesanded ja tegevused asutuse kriisimeeskonna liikmena erinevates hädaolukorra etappides;
- Tunneb ära ja oskab reageerida erinevatele hädaolukordadele;
- Teab, millised on informatsiooni liikumise alused ning oskab koostada vastuseid ja teateid kolmandatele osapooltele hädaolukordade kohta;
- Teab, kuidas taastada hädaolukorrale eelnenud tavapärane seisund ja oskab korraldada psühholoogilise toe abivajajatele.
Koolituse kestvus: 8 akadeemilist tundi
Palume tutvuda ÕPPEKAVAGA.
Koolituse maksumus: 96€+km