Veebikoolitus! Kriiside lahendamine hoolekandeasutustes

Märts, 2021

17märts10:0017:00Veebikoolitus! Kriiside lahendamine hoolekandeasutustesVeebikeskkond ZOOMPiirkond:E-õpe/Veebikoolitused

Aeg

(Kolmapäev) 10:00 - 17:00

Koolituse aadress

Veebikeskkond ZOOM

Koolitaja:

Mari Kolga On tuleohutusspetsialist ning omab kutsetunnistust nr 153375. Mari on õppinud Tallinna Ülikoolis psühholoogiat ning on lõpetamas Sisekaitseakadeemia Sisejulgeoleku instituudi magistriõpet kriisireguleerimise suunal. Maril on töökogemust haridusasutuses 9 aastat, hoolekandeasutuses 3 aastat ning seitse aastat on ta tegutsenud erinevate kriisi-, hädaolukorra- ja tuleohutuskoolituste ning õppuste korraldaja ja läbiviijana. Viimased kümme aastat on Mari paralleelselt põhitööga tegutsenud ka kriisinõustajana.

Koolituse info

InfoRegistreerimine

PS! ANTUD KOOLITUS TOIMUB E-ÕPPE KESKKONNAS ZOOM. 
Veebikoolitusel on mugav osaleda arvuti vahendusel (võimalik on ka nutitelefoniga, tahvelarvutiga).  Veendu, et oleks hea internetiühendus. Sülearvutitel on kaamera ja mikrofon sisse ehitatud. Lauaarvutiga osaledes on hea – lisada lauaarvutile veebikaamera ning kõrvaklapid, kasutada saab ka nutitelefoni kõrvaklappe (kui see võimalus on olemas).

Täpsemad juhised saadetakse osalejatele e-posti teel päev enne koolitust.

Koolituse eesmärk: Anda teadmised ja oskused tegutsemaks erinevates kriisiolukordades.

Koolituse sihtgrupp:
Hoolekandeasutuste kriisimeeskonnaliikmed, – vastutajad, töökeskkonna-spetsialistid,  – volinikud ja teised antud teemast huvitatud isikud.

Koolituse läbiviimise alus: Hädaolukorra seadus

Käsitletavad teemad:

Teema 1. Kriis ja hädaolukord
-Kriisi ja hädaolukorra mõiste ja erinevused.
-Psühholoogiline toimetulek hädaolukorra ajal ja järgselt;
-Tavapärase töörütmi taastamine ja psühholoogiline esmaabi pärast sündmust.

Teema 2. Hädaolukorra lahendamise plaan
-Hädaolukorra lahendamise plaani koostamise alused.
-Hädaolukordade lahendamise üldised alused (s.h. elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamine).
– Hädaolukorra lahendamise plaani rakendamine.
-Info liikumise alused hädaolukorra lahendamisel, kriisikommunikatsioon.
-Suhtlus meedia, sündmusest mõjutatud isikute ja operatiivteenistustega.
-Kriisimeeskonna liikmete ülesanded ja kohustused hädaolukordade ennetamiseks ja lahendamiseks.
-Hädaolukorrajärgsed taastavad tegevused.

Teema 3. Tegutsemine erinevate hädaolukordade ajal
-Äkkrünnak ja agressiivne isik (sündmuse äratundmine, tegevused mõjude vähendamiseks, ründaja profiil)
-Plahvatus ja varing (evakuatsiooni ja varjumise põhimõtted, pommiähvardusele reageerimine)
-Katkestus elutähtsate teenuste toimepidavuses (asutuse valmisolek kriitilises olukorras toime tulla)
-Reageerimine õnnetuse korral.

Teemade käsitlemisel lahendatakse näiteülesandeid, viiakse läbi lauaõppuseid erinevate stsenaariumite lahendamiseks ja harjutatakse erinevate kriisikommunikatsiooni sõnumite koostamist.

Koolituse järgselt õppija:

  • Teab ja oskab koostada oma asutuse vajadustest ja võimalustest lähtuvat hädaolukorra lahendamise plaani;
  • Teab, millised on tema ülesanded ja tegevused asutuse kriisimeeskonna liikmena erinevates hädaolukorra etappides;
  •  Tunneb ära ja oskab reageerida erinevatele hädaolukordadele;
  • Teab, millised on informatsiooni liikumise alused ning oskab koostada vastuseid ja teateid kolmandatele osapooltele hädaolukordade kohta;
  • Teab, kuidas taastada hädaolukorrale eelnenud tavapärane seisund ja oskab korraldada psühholoogilise toe abivajajatele.

Koolituse kestvus: 8 akadeemilist tundi

Palume tutvuda ÕPPEKAVAGA.

Koolituse maksumus: 96€+km

NB! Koolitusele registreerimiseks täitke allolev vorm

 

Koolitatavate andmed

 

Go to Top