November, 2020
19NOV.10:0017:00Kriiside lahendamine hoolekandeasutustesLaki 17, Laki 17 - TALLINNPiirkond:Tallinn
Aeg
(Neljapäev) 10:00 - 17:00
Koolituse toimumiskoht:
Laki 17
Laki 17 - TALLINN
Koolitaja:
Mari KolgaKriisinõustaja-psühholoogina on Mari Kolga tegutsenud 2007. aastast, mil läbis esimese kriisipsühholoogia kursuse. 2010-2011 ja 2019-2020 täiendas Mari ennast kriisinõustamise kvalifikatsioonitõstmise kursustel, sealhulgas ka Peterburi Riiklikus Ülikoolis. Maril on ka 9-aastane töökogemus haridusasutuste tugisüsteemis. Tänaseks päevaks tegutseb Mari ennekõike kriisinõustaja-psühholoogina, töötades sageli just laste ja noortega, aga ka kriisikoolituste läbiviijana. Mari on akadeemilise hariduse omandanud Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal ja Sisekaitseakadeemia sisejulgeoleku õppekava kriisireguleerimise suunal.
Koolituse info
Koolituse eesmärk: Anda teadmised ja oskused tegutsemaks erinevates kriisiolukordades. Koolituse sihtgrupp: Hoolekandeasutuste kriisimeeskonnaliikmed, –
Koolituse info
Koolituse eesmärk: Anda teadmised ja oskused tegutsemaks erinevates kriisiolukordades.
Koolituse sihtgrupp:
Hoolekandeasutuste kriisimeeskonnaliikmed, – vastutajad, töökeskkonna-spetsialistid, – volinikud ja teised antud teemast huvitatud isikud.
Koolituse läbiviimise alus: Hädaolukorra seadus
Käsitletavad teemad:
Teema 1. Kriis ja hädaolukord
-Kriisi ja hädaolukorra mõiste ja erinevused.
-Psühholoogiline toimetulek hädaolukorra ajal ja järgselt;
-Tavapärase töörütmi taastamine ja psühholoogiline esmaabi pärast sündmust.
Teema 2. Hädaolukorra lahendamise plaan
-Hädaolukorra lahendamise plaani koostamise alused.
-Hädaolukordade lahendamise üldised alused (s.h. elutähtsate teenuste toimepidevuse tagamine).
– Hädaolukorra lahendamise plaani rakendamine.
-Info liikumise alused hädaolukorra lahendamisel, kriisikommunikatsioon.
-Suhtlus meedia, sündmusest mõjutatud isikute ja operatiivteenistustega.
-Kriisimeeskonna liikmete ülesanded ja kohustused hädaolukordade ennetamiseks ja lahendamiseks.
-Hädaolukorrajärgsed taastavad tegevused.
Teema 3. Tegutsemine erinevate hädaolukordade ajal
-Äkkrünnak ja agressiivne isik (sündmuse äratundmine, tegevused mõjude vähendamiseks, ründaja profiil)
-Plahvatus ja varing (evakuatsiooni ja varjumise põhimõtted, pommiähvardusele reageerimine)
-Katkestus elutähtsate teenuste toimepidavuses (asutuse valmisolek kriitilises olukorras toime tulla)
-Reageerimine õnnetuse korral.
Teemade käsitlemisel lahendatakse näiteülesandeid, viiakse läbi lauaõppuseid erinevate stsenaariumite lahendamiseks ja harjutatakse erinevate kriisikommunikatsiooni sõnumite koostamist.
Koolituse järgselt õppija:
- Teab ja oskab koostada oma asutuse vajadustest ja võimalustest lähtuvat hädaolukorra lahendamise plaani;
- Teab, millised on tema ülesanded ja tegevused asutuse kriisimeeskonna liikmena erinevates hädaolukorra etappides;
- Tunneb ära ja oskab reageerida erinevatele hädaolukordadele;
- Teab, millised on informatsiooni liikumise alused ning oskab koostada vastuseid ja teateid kolmandatele osapooltele hädaolukordade kohta;
- Teab, kuidas taastada hädaolukorrale eelnenud tavapärane seisund ja oskab korraldada psühholoogilise toe abivajajatele.
Koolituse kestvus: 8 akadeemilist tundi
Palume tutvuda ÕPPEKAVAGA.
Koolituse maksumus: 96€+km